كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني2013 - مدونة مكانك

الثلاثاء، 19 مارس 2013

كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني2013

كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني2013
كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني2013
كلمات اغنية خلينا اخوات تامر حسني2013

قاللى خلينا اخوات قاللى خلينا اصحاب
وهسأل عليك و تسأل عليا

قولت ده مجنون ولا ايه مش عارف هو عندى ايه
علشان يقول الكلمه دي و عينه فى عينيا

قاللى خلينا اخوات قاللى خلينا اصحاب
وهسأل عليك و تسأل عليا

قولت ده مجنون ولا ايه مش عارف هو عندى ايه
علشان يقول الكلمه دي و عينه فى عينيا

معقول اللى انا كنت بحسه معالك كنت انا اللى بحسه بس بحسه بس
معقول حبى كان طرف واحد كنت انا اللى بحبه بس بحبه بس

سامحنى انا فعلا مش هاقدر اكون قدامك ومحبكش
ده انا دلوقتى بحبك اكتر يارتنى اصلا معرفتكش
انا تعبان موجوع من بعدك انا صعبان على نفسى بجد
هو انا ينفع اعيش من بعدك هو فيه اصلا بعدك حد
انا هابعد وهحاول انسى او امثل على نفسى نسيت
فى الحالتين انا ضعت خلاص لو فعلا سبتنى ومشيت
انا بكرهك يا قلبى انا بكرهك
مبتروحش غير للي بيجرحك
انا بكرهك يا قلبى انا بكرهك
مبتروحش غير للي بيجرحك