كلمات اغنية محمد عبده الله جابك 2013 - مدونة مكانك

الثلاثاء، 19 مارس 2013

كلمات اغنية محمد عبده الله جابك 2013


كلمات اغنية محمد عبده الله جابك 2013
كلمات اغنية محمد عبده الله جابك 2013
كلمات اغنية محمد عبده الله جابك 2013

الله جابك والله انا قبلك حزين
وما بقى فى الارض حزن
وما تعلق بعذابك
وما بقى فى الكون عطر
وما شكى فرق ثيابك
الله جابك
اذكرانى كل ما كنت احزن
احزن فى غيابك
اذهد الدنيا ونركب لنصل كلنا لأطراف بابك
الله جابك
مين رحلتى
والليالى السود تشرب من ضلوعك
مين رحلتى
كل حزن فى هالفضا يسكب دموعى
مين رحلتى
وانا يابس فى ثيابى وكان ما عندى مكان
استبيحه غير بابك
مين رحلتى
وانا والليل و نجومه
فى عناد وفى عناد و فى عناد
مين رحلتى
والليالى السود تشرب من ضلوعك
مين رحلتى
كل حزن فى هالفضا يسكب دموعى
مين رحلتى
وانا يابس فى ثيابى وكان ما عندى مكان
استبيحه غير بابك
مين رحلتى
وانا والليل و نجومه
فى عناد وفى عناد و فى عناد
من هو اللى ثار اول هو انا و لا الزناد
من هو اللى غاب اول مو انا ولا البعاد
من هواللى سمع الثانى نحيبه
من هو اللى ضاع من سبة حبيبه
من هواللى سمع الثانى نحيبه
من هو اللى ضاع من سبة حبيبه
ومن هو اللى عالبكى ضمك فى …
واحترق لهفة و اه من غيابك
الله جابك والله انا قبلك حزين
وما بقى فى الارض حزن
وما تعلق بعذابك
وما بقى فى الكون عطر
وما شكى فرق ثيابك
الله جابك
اذكرانى كل ما كنت احزن
احزن فى غيابك
اذهد الدنيا ونركب لنصل كلنا لأطراف بابك
الله جابك
قلتلك لا تترقينى
قولتلك مليون مره حركى اى شىء فينى
وحركى كل شىء ما بينى و بينك
صدقينى انتى لو حطيتى عينك مره و ذابت فى عيني
تقدرين تزلزلينى وتقدري تخلى المكان
اضيق اضيق من فراغ
ضمته فى راحة ايدينى
اوهمينى وفى وهمك اللى احبه عيشينى
ولا تملينى بكل هذه السهوله
اصدريلى يمكن فى حزنى كلام
ودى فى صدرك اقوله
قلتلك لا تتركينى
قولتلك مليون مره حركى اى شىء فينى
وحركى كل شىء ما بينى و بينك
صدقينى انتى لو حطيتى عينك مره و ذابت فى عيني
قدرين تزلزلينى وتقدري تخلى المكان
اضيق اضيق من فراغ
ضمته فى راحة ايدينى
اوهمينى وفى وهمك اللى احبه عيشينى
ولا تملينى بكل هذه السهوله
اصدريلى يمكن فى حزنى كلام
ودى فى صدرك اقوله
شايفه هالحزن وش كبره وقوله
شايفه هالحزن وش كبره وقوله
انا احبك كثر ما
كثر اصدافه و لونه
من سنه اولى طفوله
الين ربى اليوم جابك
الله جابك
والله انا قبلك حزين
وما بقى فى الارض حزن
وما تعلق بعذابك
الله جابك